Niğde Burs Veren Yerler

Hayatımın 2 yılını geçirdiğim Niğde'de çok şey öğrendim. İstanbul'dan Niğde'ye giden birisi olarak ilk başlarda çok fazla sıkıntı çekmiştim ama şuan o günlerimin geri gelmesini çok istiyorum. Niğde küçük ,şirin ,güzel bir yerdir. Tabi ki eğlenmesini ,mutlu olmasını bilene. Neyse Niğde çok güzel işte biz mevzumuza dönelim. :)

Niğde için bu kadar güzellikler sıraladıktan sonra keşke burslar içinde böyle güzel şeyler söyleyebilseydik ama malesef söyleyemiyoruz...

Niğde Eğitim Vakfı Kayserililer İş hanı n0 30
Meriç Eğitim ve Kültür Vakfı Bankalar Caddesi (Mecbruriyettir aslı ama neyse :) ) Özçelik İşhanı Kat : 1 No : 24

Yorumlar

  1. Niğde'De okuyorum acaba niğdeli olmak şart mı bu yerler için niğde içinde okusak olmuyor mu ?

    YanıtlaSil
  2. tam bir bilgim yok bu konuda ama sanırım biraz zor. çünkü bu tür kurumlar kendi şehrinin öğrencilerine burs verirler.

    YanıtlaSil
  3. kayserililer iş hanı nerde acaba???

    YanıtlaSil

Yorum Gönder